Często zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia, zaloguj się na kotno klienta doLekcji, korzystając z tego samego adresu e-mail, który użyty został przy składaniu zamówienia.

Aby się zalogować, kliknij tutaj (nawet jeśli przed złożeniem zamówienia nie założyłeś/aś konta, po zalogowaniu zamówienia będą widoczne).

Wysyłka tego samego dnia

Wszystkie zamówienia złożone do godziny:

  • 14:00 - dla formy dostawy "Pocztex Kurier"
  • 15:00 - dla formy dostawy "ORLEN Paczka"
  • 17:00 - dla formy dostawy "InPost Paczkomat" oraz "InPost Kurier"

zostaną wysłane tego samego dnia.

W przypadku zamówień złożonych po godzinie granicznej, do czasu wysyłki należy doliczyć 1 dzień roboczy.

Przewidywany czas dostawy

Przewidywany czas dostawy różni się w zależności od wybranej formy dostawy (liczone od daty wysyłki).

Odbiór w punkcie:

  • InPost Paczkomat - następny dzień roboczy
  • ORLEN Paczka - następny dzień roboczy


Kurier:

  • InPost Kurier - następny dzień roboczy
  • Pocztex Kurier - następny dzień roboczy

Ile zapłacę za dostawę?

Oferujemy następujące formy dostawy.

Odbiór w punkcie:

  • ORLEN Paczka - 8,99 zł
  • InPost Paczkomat - 11,99 zł


Dostawa pod adres:

  • Pocztex Kurier - 12,99 zł
  • InPost Kurier - 13,99 zł

Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, zamówienia powyżej 299 zł wysyłamy za darmo.

Jak dokonać zwrotu towarów?

Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.

Ile mam czasu na zwrot towarów?

Przyjmujemy zwroty do 14 dni, od daty otrzymania przesyłki przez klienta.

Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.

Czy mogę wymienić zamówione produkty?

W celu wymiany produktów, prosimy o dokonanie zwrotu niechcianych towarów, a następnie złożenie nowego zamówienia.

Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.

Jakie metody płatności oferujecie?

Płatności w sklepie dokonasz korzystając z:

1. bramki płatności Stripe:

  • metodą płatności Apple Pay
  • kartą płatniczą

2. bramki płatności Przelewy24:

  • metodą płatności BLIK
  • przelewem online
  • przelewem bankowym

Dla zamówień hurtowych akceptujemy płatność odroczoną.

W sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Aby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, najlepiej napisz do nas na czacie dostępnym na stronie.

Pełne informacje dotyczące kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, dostępne są tutaj: Kontakt.

W sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.

Czy oferujecie zniżki dla zamówień hurtowych?

Tak, w sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.