Często zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status swojego zamówienia, zaloguj się na kotno klienta doLekcji, korzystając z tego samego adresu e-mail, który użyty został przy składaniu zamówienia.
Aby się zalogować, kliknij tutaj (nawet jeśli przed złożeniem zamówienia nie założyłeś/aś konta, po zalogowaniu zamówienia będą widoczne).
Wysyłka tego samego dnia
Wszystkie zamówienia złożone do godziny:
- 14:00 - dla formy dostawy "Pocztex Kurier"
- 15:00 - dla formy dostawy "ORLEN Paczka"
- 17:00 - dla formy dostawy "InPost Paczkomat" oraz "InPost Kurier"
zostaną wysłane tego samego dnia.
W przypadku zamówień złożonych po godzinie granicznej, do czasu wysyłki należy doliczyć 1 dzień roboczy.
Przewidywany czas dostawy
Przewidywany czas dostawy różni się w zależności od wybranej formy dostawy (liczone od daty wysyłki).
Odbiór w punkcie:
- InPost Paczkomat - następny dzień roboczy
- ORLEN Paczka - następny dzień roboczy
Kurier:
- InPost Kurier - następny dzień roboczy
- Pocztex Kurier - następny dzień roboczy
Ile zapłacę za dostawę?
Oferujemy następujące formy dostawy.
Odbiór w punkcie:
- ORLEN Paczka - 8,99 zł
- InPost Paczkomat - 11,99 zł
Dostawa pod adres:
- Pocztex Kurier - 12,99 zł
- InPost Kurier - 13,99 zł
Czy oferujecie darmową dostawę?
Tak, zamówienia powyżej 299 zł wysyłamy za darmo.
Jak dokonać zwrotu towarów?
Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.
Ile mam czasu na zwrot towarów?
Przyjmujemy zwroty do 14 dni, od daty otrzymania przesyłki przez klienta.
Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.
Czy mogę wymienić zamówione produkty?
W celu wymiany produktów, prosimy o dokonanie zwrotu niechcianych towarów, a następnie złożenie nowego zamówienia.
Pełna instrukcja dotycząca zwrotów dostępna jest tutaj: Zwroty.
Jakie metody płatności oferujecie?
Płatności w sklepie dokonasz korzystając z:
1. bramki płatności Stripe:
- metodą płatności Apple Pay
- kartą płatniczą
2. bramki płatności Przelewy24:
- metodą płatności BLIK
- przelewem online
- przelewem bankowym
Dla zamówień hurtowych akceptujemy płatność odroczoną.
W sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.
Jak mogę się z Wami skontaktować?
Aby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, najlepiej napisz do nas na czacie dostępnym na stronie.
Pełne informacje dotyczące kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, dostępne są tutaj: Kontakt.
W sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.
Czy oferujecie zniżki dla zamówień hurtowych?
Tak, w sprawie zamówień hurtowych prosimy o kontakt na adres zamowienia@dolekcji.pl.